Awanturnik
Statystyki:
Wartość ataku: 5
Indeks obron: 5
Nośność ładunkowa: 200
Szybkosc: 1600
Płace: 1
Koszt:
B:200 A:1000
Awanturnicy to prości i naiwni ludzie, których los zepchnął na margines społeczeństwa. Mimo wszytko nie odpuściliby szansy by sponiewierać wrogów. W stadzie są oni bardzo niebezpieczni i napewno odstraszą niejednego wroga.
Punkty otrzymane: 6
Wymagania: -
Bonus do ataku: -
Bonus do obrony: -
Opryszek
Statystyki:
Wartość ataku: 8
Indeks obron: 6
Nośność ładunkowa: 400
Szybkosc: 2000
Płace: 1
Koszt:
B:500 A:800
Opryszek jest bardzej opanowany niż awanturnik, w końcu przydaje się trzeźwość umysłu, spowodowana brakiem kilku promilów we krwi. Jeżeli chodzi o swoje umiejętności, to nadal daleko mu do ideału.
Punkty otrzymane: 6
Wymagania: Sciąganie haraczy (2)
Bonus do ataku: Sciąganie haraczy
Bonus do obrony: Sciąganie haraczy/Patrol
Nożownik
Statystyki:
Wartość ataku: 10
Indeks obron: 4
Nośność ładunkowa: 300
Szybkosc: 2500
Płace: 1
Koszt:
B:1000 A:200
Kiedy awanturnik dorwie nóż staje się nożownikiem, lecz nadal prezentuje swoim zachowaniem brak profesjonalizmu. Z początku jest niebezpieczny, ponieważ nóż w jego rękach to nie zabawka...
Punkty otrzymane: 4
Wymagania: Sciąganie haraczy (4)
Bonus do ataku: Sciąganie haraczy/Broń Biała
Bonus do obrony: Sciąganie haraczy/walka wręcz
Strzelec
Statystyki:
Wartość ataku: 30
Indeks obron: 10
Nośność ładunkowa: 500
Szybkosc: 2400
Płace: 2
Koszt:
B:2000 A:3000
Ta jednostka potrafi juz cos zdzialac, posiada wysoka sile ataku i niska obrone.
Punkty otrzymane: 21
Wymagania: Patrol (2) Broń palna - trening (2)
Bonus do ataku: Broń palna - trening
Bonus do obrony: Patrol/Ochorona
Ekipa okupacyjna
Statystyki:
Wartość ataku: 1
Indeks obron: 10
Nośność ładunkowa: 3000
Szybkosc: 2000
Płace: 500
Koszt:
B:20000 A:10000 D:20000
Ekipa okupacyjna to specjalistycznie przeszkolona grupa, zajmująca się przejmowaniem niezabezpieczonych finansowo budynków. Posiadając komornika w swojej ekipie, możesz sobie pozowlić na przejęcie nowego budynku i dalszą jego rozbudowe.
Punkty otrzymane: 251
Wymagania: Rozeznanie w terenie (5)
Bonus do ataku: -
Bonus do obrony: -
Szpieg
Statystyki:
Wartość ataku: 1
Indeks obron: 1
Nośność ładunkowa: 50
Szybkosc: 400000
Płace: 1
Koszt:
B:500 A:200
Szpieg jest szybki i precyzyjny, ale niestety nie w walce. Nadaje się tylko do pozyskiwania informacji. On szpieguje twoich wrogów i przekazuje ci bezpośrednio informacje. Wystarczy, że szpieg zastanie wroga w bazie, a już jest po nim.
Punkty otrzymane: 3
Wymagania: zdobywanie informacji (2)
Bonus do ataku: zdobywanie informacji
Bonus do obrony: zdobywanie informacji
Tragarz
Statystyki:
Wartość ataku: 4
Indeks obron: 6
Nośność ładunkowa: 10000
Szybkosc: 2400
Płace: 5
Koszt:
B:300 A:100 D:1000
Posłaniec jest jednoską cywilną, która zajmuje się transportem rożnego rodzaju towarów. Zdecydowanie lepiej będzie nie wykorzystywać go w walce.
Punkty otrzymane: 9
Wymagania: -
Bonus do ataku: walka wręcz
Bonus do obrony: Ochrona
Agent FBI
Statystyki:
Wartość ataku: 60
Indeks obron: 50
Nośność ładunkowa: 2000
Szybkosc: 3000
Płace: 20
Koszt:
B:4000 A:6000 D:1000
Troche slabsza jednostka od Agenta CIA, dobrze wyszkolona przez rzad USA , teraz dzialaja po twojej stronie za odpowiednia zaplata.
Punkty otrzymane: 48
Wymagania: Ochrona (2)/Broń palna - trening (2)
Bonus do ataku: Ochrona/Broń palna - trening
Bonus do obrony: Ochrona/Broń palna - trening
Agent CIA
Statystyki:
Wartość ataku: 100
Indeks obron: 90
Nośność ładunkowa: 3000
Szybkosc: 3400
Płace: 30
Koszt:
B:7000 A:10000 D:2500
Dobrze wyszkolony pracownik ,ktory potrawfi zadac duze obrazenia przeciwnikowi.
Punkty otrzymane: 87
Wymagania: strategia (3)/Broń palna - trening (3)/trening partyzancki (3)
Bonus do ataku: Broń Biała/Broń palna - trening/Trening partyzancki
Bonus do obrony: Ochrona /trening partyzancki
Kurier
Statystyki:
Wartość ataku: 6
Indeks obron: 8
Nośność ładunkowa: 40000
Szybkosc: 5000
Płace: 10
Koszt:
B:1000 A:2000 D:5000
Lepsza wersja pomocy przy przeprowadzkach, ten gosc ma naprawde pojemną WALIZE ,w ktorej mozesz pomiescic wiele zasobow.
Punkty otrzymane: 51
Wymagania: trening psychologiczny (4)
Bonus do ataku: trening psychologiczny
Bonus do obrony: Ochrona/trening psychologiczny
Ekspert taktyczny
Statystyki:
Wartość ataku: 120
Indeks obron: 150
Nośność ładunkowa: 4000
Szybkosc: 4000
Płace: 40
Koszt:
B:5000 A:10000 D:4000
Jak sama nazwa wskazuje wyszukana taktyka tego pracownika przynosi porzadane skutki.
Punkty otrzymane: 93
Wymagania: Broń palna - trening (5)/trening chemiczny (3)
Bonus do ataku: walka wręcz/Broń palna - trening/trening psychologiczny/trening chemiczny
Bonus do obrony: walka wręcz/Broń palna - trening/trening psychologiczny/trening chemiczny
Snajper
Statystyki:
Wartość ataku: 200
Indeks obron: 10
Nośność ładunkowa: 1000
Szybkosc: 6000
Płace: 20
Koszt:
B:4000 A:500 D:2000
Jednostka z wielka sila ataku w stosunku do obrony, idealna w polaczeniu z wytrzymalymi jednostkami.
Punkty otrzymane: 28
Wymagania: Broń palna - trening (5)/trening partyzancki (5)/trening psychologiczny (5)
Bonus do ataku: Patrol/Broń palna - trening/trening partyzancki/trening psychologiczny
Bonus do obrony: Broń palna - trening/trening partyzancki/trening psychologiczny
Zabójca
Statystyki:
Wartość ataku: 300
Indeks obron: 200
Nośność ładunkowa: 2000
Szybkosc: 6500
Płace: 50
Koszt:
B:1000 A:15000 D:10000
Ten gosc jest wierny tylko jednej rzeczy Dolarom ,za odpowiednia sume tych zielonych papierkow bedzie on atakowal przeciwniko i bronil twego budynku z najwiekszym profesjonalizmem.
Punkty otrzymane: 176
Wymagania: Ochrona (7)/trening psychologiczny (7)
Bonus do ataku: Patrol/Ochrona /Broń palna - trening/trening partyzancki/trening psychologiczny
Bonus do obrony: Patrol/Ochrona/Broń palna - trening/trening partyzancki/trening psychologiczny
Skrytobójca
Statystyki:
Wartość ataku: 400
Indeks obron: 600
Nośność ładunkowa: 5000
Szybkosc: 8000
Płace: 60
Koszt:
B:2000: A:1000 D:30000
O wojownikach Ninja niewiele mamy wiadomosci ,jedyne co wiem to ze sa bardzo lojalni wobec swojego pana i naprawde smiercionosni
Punkty otrzymane: 236
Wymagania: trening partyzancki (8 )
Bonus do ataku: walka wręcz/Broń Biała/trening partyzancki/trening psychologiczny
Bonus do obrony: walka wręcz/Broń Biała/trening partyzancki/trening psychologiczny
Ekspert od demolki
Statystyki:
Wartość ataku: 2000
Indeks obron: 200
Nośność ładunkowa: 2500
Szybkosc: 3500
Płace: 200
Koszt:
B:40000 A:6000 D:20000
Sieje zniszczenie dookola niczym Rambo.
Punkty otrzymane: 281
Wymagania: konstrukcja bomb (6)/trening chemiczny (8 )
Bonus do ataku: konstrukcja bomb/trening psychologiczny/trening chemiczny
Bonus do obrony: konstrukcja bomb/trening psychologiczny/trening chemiczny
Seryjny zabójca
Statystyki:
Wartość ataku: 1000
Indeks obron: 1200
Nośność ładunkowa: 12000
Szybkosc: 4500
Płace: 300
Koszt:
B: 80.000 A: 120.000 D: 50.000
Nie chce sie do tego przyznac ,ale tak naprawde to Chuck Norris. Strzezcie sie go!!!
Punkty otrzymane: 1176
Wymagania: Ochrona (9)/walka wręcz (9)/trening partyzancki (9)
Bonus do ataku: zdobywanie informacji/Patrol/Ochrona/walka wręcz/Broń Biała/Broń palna - trening/trening partyzancki/trening psychologiczny
Bonus do obrony: zdobywanie informacji/Patrol/Ochrona/walka wręcz/Broń palna - trening/Broń Biała/trening partyzancki/trening psychologiczny
Offline