Ogłoszenie

Legenda_Smoka Ogłasza Nabór Do Gangu.

#1 2007-08-24 11:15:48

Pyrshal

Administrator

8450814
Skąd: Pawłowice
Zarejestrowany: 2007-04-19
Posty: 35
Punktów :   

Opis Pomieszczeń

Biuro Szefa



Szef siedzi w biurze i to właśnie tutaj są podejmowane wszystkie ważne decyzje. Biuro koordynuje ich rozwój i szybkość także w innych obszarach. Im wyższy poziom biura, tym szybciej rozwijają się inne obszary.

Biuro Szefa najnormalniej na świecie przyspiesza budowanie pomieszczeń w Twoim budynku. Nic innego nie robi.


Sala szkoleniowa



Jak nazwa wskazuje, ten pokój pozwala na "trening chłopców" w nowych technikach, czyniąc ich coraz lepszymi ekspertami w walce. Tak jak w przypadku biura szefa gdzie większy poziom pokoju zwiększa szybkość budowania, tak tutaj wyższy poziom zwiększa szybkość treningu.

A po ludzku? Żaden trening chłopców ten budynek pozwala Ci na szkolenie Twoich jednostek. Najważniejszym aspektem tego pokoju jest to, iż aby wytrenować w Sali Treningowej lepsze jednostki będziesz najpierw musiał mieć określone szkolenia zrobione właśnie dzięki powyższemu budynkowi. Im wyższy poziom tego budynku tym krócej szkolenia te będą trwały.


Wytwórnia broni



Tu w magazynie broni, jak nazwa wskazuje, przechowuje się broń, która jest potrzebna podczas treningu oraz w czasie okupacji obszaru. Im lepiej to pomieszczenie jest rozwinięte, tym więcej produkowanej broni będzie można zmagazynować.

Najnormalniej na świecie jest to po prostu wytwórnia broni jednego z czterech zasobów tej gry.


Wytwórnia amunicji



To pomieszczenie z amunicją jest podobne do tego z bronią. Tutaj wytwarza się amunicję. Jest ona niezbędna przy okupacji i eksterminacji obszarów wroga oraz przy treningach, gdzie zużycie jej jest znacznie większe niż broni.

Tutaj chyba wiele tłumaczyć nie trzeba po prostu pomieszczenie w którym następuje produkcja amunicji drugiego z zasobów.


Wytwórnia alkocholu



Ta raczej bierna strefa produkuje alkohol. Alkohol jest niestety zabroniony, a przez to jest na niego duży popyt. Czyli handel nim jest dochodowy. Jednakże aby go dostarczyć ludziom potrzebujesz nieco większej wprawy.

Pomieszczenie te produkuje alkohol trzeci z zasobów sam w sobie do niczego nieprzydatny.
Poza drobnym faktem, że to właśnie z niego w dwóch innych budynkach produkuje się dolary i co najważniejsze jest to jedyna możliwość uzyskania dolarów pozbywając się alkoholu.


Tawerna



W tawernie spożywa się alkohol. Zadbaj o bezpieczeństwo lokalu ponieważ nalot policji może Cię drogo kosztować . Kiedy tawerna jest słabo rozbudowana zamiana alkoholu na pieniądze może być mało opłacalna.

Krótko mówiąc jest to pierwsze pomieszczenie w którym możemy uzyskać chyba najważniejszy surowiec czyli dolary. Na początku tawerna będzie przynosiła małe zyski lecz z czasem w miarę rozwoju będzie bardzo lukratywna i opłacalna.
Do produkcji dolarów zużywa się tutaj znacznie więcej alkoholu niż w następnym budynku produkującym dolary Przemycie.
Od razu zaznaczam, iż żadnych nalotów policji w grze nie ma więc nie bój się stawiać tego pomieszczenia.


Przemyt



Lepszym rozwiązaniem od Tawerny jest istniejący od zawsze przemyt. Tym sposobem możesz sprzedać o wiele więcej alkoholu ,co przynosi duże profity twojemu gangowi. Przemyt jest również bardziej niebezpiecznym interesem.

Zdecydowana większość graczy woli Przemyt jako źródło finansowania. Po prostu jest znacznie bardziej wydajny. Za każdą jednostkę alkoholu zbytą za pomocą Przemytu dostajesz więcej dolarów niż w przypadku Tawerny. Tak samo jak w przypadku Tawerny nie masz czego się obawiać ze strony policji czy jakichkolwiek władz traktuj ten budynek jako kolejną wytwórnię zasobu.


Magazyny


Do budowy pokoi, rekrutacji jednostek czy nawet szkolenia jednostek zawsze potrzebne są dwa surowce (a w przypadku tych bardziej zaawansowanych trzy). Im bardziej będziesz rozwinięty tym większe będą to kwoty  aczkolwiek pojemność Twoich magazynów jest ograniczona. Twoja pojemność na początku gry wynosi 10.000 (10k) każdego zasobu. Aby mieć możliwość rozwoju potrzebujesz mieć gdzie składować. Każdy poziom danego magazynu daje Ci możliwość zwiększenia pojemności o 150k surowców.
Dodatkowo ten budynek zabezpiecza przed zabraniem Ci surowców. 10% pojemności Twojego magazynu będzie zawsze bezpieczne przed czymkolwiek atakiem.
Aby wybudować magazyny musisz mieć wybudowane pomieszczenie produkujące dany zasób co najmniej na piątym poziomie. W przypadku sejfu wymagany jest 5 poziom Tawerny.


Magazyn broni



Broń ,której nie zużywasz w danym momencie jest automatycznie składowana w magazynach. Dodatkowo jest ona bezpieczna przed wrogiem do pewnego stanu.


Magazyn amunicji



Magazyn przechowuje dla Ciebie nie potrzebną w danej chwili amunicję. Dodatkowo jest zabezpieczona do określonej liczby przed wrogim atakiem.


Magazyn alkoholu


Ponieważ alkohol jest stosunkowo łatwy do pędzenia, jego wysokość produkcji jest wysoka. Aby móc go składować, musisz rozbudować magazyn. Tam jest bezpieczny przed nieprzyjacielem i szybko dostępny, w razie wzrostu zainteresowania.


Sejf



Po każdym udanym przemycie otrzymujesz sporą ilość pieniędzy a w sejfie zostaną one zabezpieczona przed atakami nieprzyjaciela. Próg zabezpieczenia przed złodziejami zależy od poziomu wybudowanego sejfu, im wyższy poziom, tym większa ilość zostanie przechowana w trakcie ataku.

Najważniejszy magazyn gdyż dolary są najważniejszym zasobem. Co za tym idzie na jego budowę będziesz potrzebował sporej ilości surowców.


Sala Rekrutacyjna



W obozie treningowym są trenowani twoi chłopcy. Im więcej szkoleń przejdą tym lepszymi będą opryszkami, zawadiakami albo prawdziwymi profesjonalistami - przed którymi wasi wrogowie będą odczuwać respekt. Z każdym poziomem ten trening będzie szybszy.

Budynek ten pozwala na rekrutacje jednostek ofensywnych. Im wyższy poziom tego budynku rekrutacja będzie trwała krócej.


Osłona



Podobnie jak szkolenie chłopców w sali treningowej, tutaj ma miejsce także trening obrońców - ochroniarzy. Z reguły oni pozostają zawsze w domu i bronią Twoich budynków przed nieprzyjacielem. Jeżeli cała banda jest właśnie w domu, to ich współpraca jest bez problemowa.

Budynek ten pozwala na rekrutacje jednostek defensywnych. Tak samo jak w przypadku Sali Treningowej im wyższy poziom tym szybsza będzie ta rekrutacja. Ważną informacją jest to, iż jednostki defensywne jak i ofensywne potrafią bronić Twojego budynku. Jeżeli są oba typy jednostek łączą się w swoich staraniach obrony budynku. Z tym że indeks obrony jednostek defensywnych jest znacznie większy niż ofensywnych (mówimy tu o prostych jednostkach)


Karabin automatyczny



Aby odciążyć nieco chłopców z obowiązków defensywnych, skonstruowano automatyczny karabin. Ta niezwykle zaawansowana konstrukcja rozpoczyna ogień natychmiast po wykryciu przeciwnika.

Nie dajcie się zmylić nazwie karabin sam z siebie nie zadziała. Owszem w sposób znaczący pomaga w obronie podwyższa indeks ataku Twoich jednostek podczas obrony budynku. Natomiast tylko podwyższa jeżeli nie masz ani jednej jednostki w budynku karabin nie zadziała.


Miny przeciwpiechotne



Kolejna "miła" niespodzianka dla agresora. Do Twoich chłopców należy tylko rozłożenie ich dookoła budynku. Kiedy ktoś nieuważnie nastąpi na jedna z nich, nawet nie zauważy kiedy... dobranoc!


http://tibia.org.pl/userbar/6-Kisi3l-14.jpg


http://tibia.org.pl/userbar/3-Moszar-1.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dezerter.pun.pl www.simsony.pun.pl www.na-bs.pun.pl www.demonmt2.pun.pl www.fairytail-pbf.pun.pl